Serwis

Serwis układów hamulcowych i zawieszenia

W zakładzie AutoUkład zajmujemy się również świadczeniem usług z zakresu serwisu układów hamulcowych, kierowniczych, napędowego oraz wydechowego. Nasza oferta obejmuje także naprawę zawieszenia. Serwis dysponuje czterema stanowiskami naprawczymi, które wyposażone zostały w podnośniki dwukolumnowe. Ponadto na stanowisku diagnostycznym posiadamy nowoczesne urządzenia, takie jak:

  • przenośny tester do szybkiego sprawdzania przekładni kierowniczych i pomp wspomagania (TECNOSIR),
  • przyrząd do pomiaru geometrii kół  (BEISSBARTH MICROLINE FORMEL 2001),
  • tester diagnostyczny CDIF/2,
  • interfejs OBD-2,
  • przyrząd do wyrównywania powierzchni tarcz hamulcowych, którego użycie nie wymaga demontażu z piasty koła),

Wszelkie naprawy hamulców i innych układów przebiegają w naszym warsztacie sprawnie i terminowo. W zależności od decyzji klienta, po wymontowaniu uszkodzonych lub zużytych części instalujemy nowe podzespoły lub zregenerowane przez nasz serwis. Specjalizujemy się w szczególności w regeneracji maglownic, belek, wahaczy oraz pomp wspomagania.

Naprawa tylnej osi

W samochodach marek Renault, Citroën czy też Peugeot naprawa tylnej osi skrętnej standardowo wiąże się z wymianą zużytych elementów. Są to przede wszystkim czopy, uszczelniacze, łożyska, zabieraki drążka stabilizatora oraz pozostałe części metalowo-gumowe zawieszenia osi. Zdarza się, że konieczne jest również tulejowanie wahaczy w celu prawidłowego zamontowania nowych łożysk. Nasz serwis w ramach tego typu napraw i regeneracji belki najczęściej wymienia dwa zestawy łożysk z uszczelniaczami oraz dwa czopy. Tak przeprowadzona naprawa zapewnia długotrwałą, bezawaryjną eksploatację. Na wykonane w warsztacie AutoUkład regeneracje belek udzielamy gwarancji.

Regeneracja wahaczy

Wykonywana przez naszych mechaników regeneracja wahaczy polega na wymianie zużytych silentblocków, czyli metalowo-gumowych tulei, oraz odnowieniu sworzni kulowych. W zależności od modelu, wahacz wyposażony jest w jeden lub dwa takie zestawy. Sworznie kulowe są roztaczane, a następnie zawalcowane, co zabezpiecza je przed wysunięciem się. W celu zapewnienia mu dodatkowej ochrony przed wilgocią montuje się nowe gumowe osłonki.

Regeneracja przekładni kierowniczych

Jedną ze standardowych usług świadczonych przez nasz zakład jest regeneracją przekładni kierowniczych. Przeprowadzamy ją w sposób kompleksowy, wykorzystując do jej poszczególnych procesów profesjonalne urządzenia naprawcze oraz odpowiednio dobrane uszczelnienia. Oprócz efektywnych i terminowych napraw maglownic zapewniamy także fachowe doradztwo oraz pomożemy w przyszłym zdiagnozowaniu problemu. W przypadku wycieku oleju, nieprawidłowo funkcjonującego wspomagania lub wycieku oleju radzimy szybko zgłosić się do naszego warsztatu.

Regeneracja pompy wspomagania

Po rozebraniu i umyciu pompy wspomagania możemy dokonać oceny jej stanu. Następnie usuwamy z niej brud, rodzaj mechanicznej obróbki, po czym możemy przystąpić do wymiany uszczelnienia, zużytych tulei i łożysk. Regeneracja pompy wspomagania konieczna jest, gdy zaobserwujemy osłabioną moc wspomagania lub chwilowe blokowanie kierownicy. Naszą uwagę powinny również zwrócić popiskiwania w trakcie skręcania, natomiast piana w zbiorniku wyrównawczym płynu wspomagania może świadczyć o poważnej usterce.

W razie problemów z układem kierowniczym lub innymi, zachęcamy do kontaktu z naszym warsztatem. Świadczymy wysokiej jakości usługi serwisowe w atrakcyjnych, konkurencyjnych cenach.

google logo